reehan's FotoPage

By: reehan adne

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  >  >>]    [Archive]
Monday, 25-Jun-2007 04:01 Email | Share | | Bookmark
opal silk

opal silk 1A
opal silk 1B
opal silk 1C
View all 6 photos...


Tuesday, 23-Aug-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Siti & Mawi kat Danga Bay...

org2 atas stage.....
Pak Lah berucap...
the crowd..
View all 30 photos...
Minggu lepas, ade perasmian utk konvoi kemerdekan(kalo tak silap la) kat Danga Bay J.b...mula2 ingat nak tengok kat T.V.2 jek....tapi bila dengar Siti ngan Mawi ader..teringin la plak nak tengok depa ni ngan mata sendiri. .yer la..biasenye tengok gambor jek...so aku ngan Adib pun pi la,meredah jalan yang jam,meredah org yang berduyun2 dan meredah lopak2 air sebab ujan baru je reda time tu.. ..kirenye sampai gak la hajat nak tengok depa ni,walaupun nampak depa ni sebesar semut jek.heee...


Thursday, 11-Aug-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
9 July 2005 - Dewan Merak Kayangan -

walaaaweee mekap....:S
with Kak Ina
:)
View all 75 photos...
ok..ni gambar2 masa my last kenduri...was held at Dewan Merak Kayangan , in K.L..ni kiranya bagi pihak pengantin lelaki..pasni tadek dah....tak tau la kalo ade kenduri kawin utk Aqil lagi kut... acah jekk...banyak lak gambar di upload...sbb senang sdara mara sume leh tengok..have fun


Monday, 8-Aug-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
9 July 2005- preparation and rehearsal

Baby Aniq baru bangun tido..
 
 
View all 18 photos...
some photos to share...



Sunday, 7-Aug-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
2 July - Aqil's house at Taman Sari, Kelantan -

getting ready..
saudara mara
 
View all 29 photos...
gambar2 ni adalah masa sesi menghantar aku ke rumah pengantin lelaki...heee...aku kiranya buat purak2 malu la...padahal dah kat setahun dah kawin ..rumah kiteorg tak jauh pun..dalam 5-10 minit sampai la.. ...ok la..ramai gaak sedara mara aku yang sudi menghantar aku..dan ramai gak sdara mara Aqil yang datang ke kenduri kami.....ok..nak upload gambar majlis seterusnya lak..enjoy yourself yaaa...


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net